دانلود آهنگ های مادر

دانلود آهنگ های مادر مادر؛ هرچی بگیم درباره مادران زحمت کش و عزیز واقعا کم گفتیم, مادرانی که همه ما چه دختر

توسط ATSHNEWS در 16 تیر 1399
دانلود آهنگ های مادر مادر؛ هرچی بگیم درباره مادران زحمت کش و عزیز واقعا کم گفتیم, مادرانی که همه ما چه دختر چه پسر به مادر وابستگی داریم و درواقع وجود مادر نعمت بسیار زیادی هست. به همین دلیل سایت آهنگ چین به پاس تشکر از تمامی زحماتی که مادران سرزمین مان میکشن مجموعه اختصاصی آهنگ مادر رو بصورت رایگان و با لینک مستقیم آماده کردیم تا شما دوستان عزیز آنها را به مادران خود تقدیم کنین و در این بین ما نقش کوچیکی در خوشحالی آنها داشته باشیم و این گلچین ویژه ترانه های مادر آهنگ چین همیشه در ذهن شما عزیزان باشد.   چرا باید قدر مادر را بدانیم ؟ ساعت 3 شب بود كه صداي تلفن , پسري را از خواب بيدار كرد...پشت خط مادرش بود..... پسر با عصبانيت گفت: چرا اين وقت شب مرا از خواب بيدار كردي؟؟؟؟؟؟ مادر گفت:25 سال قبل در همين موقع شب تو مرا از خواب بيدار كردی... پسر از اينكه دل مادرش را شكسته بود تا صبح خوابش نبرد,صبح سراغ مادرش رفت,وقتي داخل خانه شد مادرش را پشت ميز تلفن با شمع نيمه سوخته يافت,ولي مادر ديگر در اين دنيا نبود. بیاین تا وقتی مادرانمان هستن قدرشونو بدونیم چون اگر نباشند چیزی جز حسرت نصیب ما نمیشه..! این داستان کوتاه مطمئنا باعث میشود ما بیشتر قدر پدر و مادر خودمون رو بدونیم و بیشتر از همیشه به آنها احترام بذاریم.   متن زیبا درباره مادر
  1. مادر تو همیشه در قلب هایی و قلب ها همیشه در تپشند. پس تو همیشه جاودانی. تو یک تاریخی که خود مورخ آنی. تو زنده ای چون تاریخ زنده است. تو یادگار حوا و مریم و زهرا و زینبی. پس تو جاویدی چون زهرا جاویدان تاریخ است. آری مادر! نام پرعطوفت تو هماره بر صدر اوراق تاریخ خواهد درخشید و یاد پر طراوتت همیشه در اذهان تداعی خواهد کرد.
  2. مادر! دوستت دارم و به تو عشق می ورزم آن گونه که به من عشق می ورزی. هم آنگاه که سرود لالائی ات خواب خوش و آرام را به من هدیه می کند و هم آنگاه که، قطرات اشکت همراه ترانه غم انگیز فراق بدرقه ام می کند. کیست که وقتی در آغوش گرم مادرش سرنهد، طمانینه بی وصف خویش را از درون دلش احساس نکند؟ کیست که از خوان محبت مادر سیر نخورده باشد؟ کیست که نام تو را در قاموس قلبش ننوشته باشد؟ کیست که یاد تو را از صفحه خاطراتش پاک کرده باشد؟
  3. مادر تو زیباترین دلخوشی من در زندگی هستی. اینقدر که تو به قلب من گرما و نور امید می‌بخشی، خورشید به آن اندازه به زمین نور و گرما نداده و هرگز نخواهد داد. اینقدر که تو گل‌های شادی را در وجود من شکوفا می‌کنی، بهار به آن اندازه نتوانسته‌ است در طبیعت گل برویاند. تو عجیب‌ترین و لطیف‌ترین موجود دنیا برای من هستی. تمام خوبی‌های دنیا تقدیم به تو باد و روزت مبارک.
 
آخرین مطالب